Με το κάλεσμα για ένα «νέο ξεκίνημα» της τουριστικής ανάπτυξης της Ελλάδας και την ενεργό συμβολή στη διαμόρφωση μιας ακόμη περισσότερο βελτιωμένης εικόνας στο εξωτερικό, εγκαινίασε η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά το ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Εκθεση Τουρισμού (ΙΤΒ) του Βερολίνου, που άνοιξε τις πύλες της για τους επαγγελματίες του κλάδου και τον Τύπο.
Το ελληνικό περίπτερο, στο οποίο συστεγάζονται 70 και πλέον συνεκθέτες - πέραν του ΕΟΤ - ο χώρος μοιράζεται σε καλαίσθητα «σταντς» για την επίσημη εκπροσώπηση ελληνικών περιφερειών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ταξιδιωτικών γραφείων, ειδικών προορισμών κλπ. από όλη σχεδόν την Ελλάδα - αποτελεί φέτος μία εξαιρετικά ευπρόσωπη παρουσία που διακρίνεται για τη λιτότητα και τη λειτουργικότητά του.
Η υπουργός, απευθυνόμενη σε ένα αποκλειστικά σχεδόν ελληνικό ακροατήριο, στάθηκε ιδιαίτερα στο περιεχόμενο της γενικότερης διαφημιστικής εκστρατείας με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα - Ανακάλυψε τις αισθήσεις σου» - «Explore Your Senses In Greece» και της γερμανικής της παραλλαγής «Entdecke Deine Sinne in Griechenland» - και στη σημασία της στοχευμένης πλέον διαφήμισης στη Γερμανία, που αποτελεί μία παραδοσιακή αλλά και δυναμική τουριστική αγορά. Η υπουργός αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο «μπαράζ» των διαφημιστικών καταχωρήσεων που καταγράφεται τους τελευταίους μήνες σε ειδικά και γενικότερου ενδιαφέροντος γερμανικά έντυπα, καθώς και σε ειδικές μορφές παρουσίασης της Ελλάδας ως προορισμού, σε τρένα και επιλεγμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπως της Φρανκφούρτης, του Μονάχου και της Στουργκάρδης. «Η Ελλάδα είναι εμπειρία», είπε η υπουργός.
Η κα Πετραλιά επέμεινε στην οικονομική πτυχή της διαφημιστικής εκστρατείας - η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται ότι θα αγγίξει τα 5 εκατομμύρια ευρώ για τη Γερμανία - τονίζοντας την ανταποδοτικότητα της δαπάνης προς όφελος του ελληνικού τουρισμού. «Κάθε ευρώ που ξοδεύουμε για τη διαφήμιση της χώρας μας, επιστρέφει στη χώρα μας» είπε. Η υπουργός διατύπωσε ως προγραμματικού χαρακτήρα στόχο το να καταστεί η Ελλάδα τόπος τουριστικού προορισμού και τους δώδεκα μήνες χρόνου.
Στο πλαίσιο της επίσκεψής της στο Βερολίνο, η κυρία Πετραλιά, θα έχει διαδοχικές συναντήσεις με ανώτατα στελέχη των μεγάλων Tour Operators, όπως «Τhomas Cook» και «TUI», αλλά και ειδικευμένων για την Ελλάδα μικρότερων ταξιδιωτικών οργανισμών, όπως το «Attika Reisen
walking-greece.ana-mpa.gr
MykonosTour Page ID: 207